Ada (31.05.2007)

Standard

Aşağıdaki blogda gezinirken içlendim birden…

http://gezenti.blogcu.com/


Bir adalı olarak yazılarını okuyunca adayı ne kadar özlediğimi hatırladım tekrar…

Gezenti topu topu bir hafta gitmeyerek bir yazı yazmış da…

Benim adaya son ayak basmamın üzerinden 1 yıl geçti neredeyse…

Daha önce de 3 koca sene ayrı kaldım canım adamdan…

İçim acıdı dersem yeridir…

Adaya adım attığımda, o deniz-yosun karışımı ada kokusu, yağmur varsa çam agaçlarının ve toprağın o nemle karışan nefis kokusu, iskeledeki büfenin o iğrenç salçalı sosisli sandüviçi, dönercinin tüm gün güneş altında çevirmesine rağmen nefis görünen döneri, rahmetli bakkal Hristo’nun en az 15 kediyle koyun koyuna yatan kangal-kurt kırma köpeği, çok yorucu ada yokuşlarından çıkmayı tamamlayınca arkamı dönüp yukardan denize baktığım andaki huzur, evin balkonundan baktığımda solda Eminönü, karşıda Bostancı-Maltepe, sağda Adalar, arkada da orman olduğunu bilmek ve gözümün alabildiğine bu güzelliğe bakabilmek… Bir duble rakı ve balık eşliğinde, veya bira-patates, hiçbiri mi yok, yak bir sigara manzaraya, doya doya iç martılar sana serenat yaparken karşı çatıdan…

Çok özleniyor ada çooook…

(31.05.2007)

Not: Güncellemek gerekseydi, 2 yıl oldu diyecektim… Koskoca 2 yılı adasız geçirebilmişim… Yuh…

Leave a Reply

